Masz problem ze swoim tabletem? Nie martw się – naprawimy Twój sprzęt. Zobacz jak wygląda proces serwisowy.
Wiemy też, jak ważny jest błyskawiczny kontakt, dlatego w sprawach serwisowych można się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku, od godziny 8:00 do 16:00.
Tu poznasz nasz proces serwisowy.
Jeżeli Klient wysyła popsuty sprzęt pocztą, musi on dodać formularz naprawy w którym wypełnia szczegóły dotyczące naprawy usterki,a także swoje dane. Formularz może też złożyć osobiście w serwisie, przy składaniu do na prawy popsutego sprzętu,lub przez telefon, razem z naszym serwismanem.
Jeżeli Klient wysyła popsuty sprzęt pocztą, musi on dodać formularz naprawy w którym wypełnia szczegóły dotyczące naprawy usterki,a także swoje dane. Formularz może też złożyć osobiście w serwisie, przy składaniu do na prawy popsutego sprzętu,lub przez telefon, razem z naszym serwismanem.
Jeżeli Klient wysyła popsuty sprzęt pocztą, musi on dodać formularz naprawy w którym wypełnia szczegóły dotyczące naprawy usterki,a także swoje dane. Formularz może też złożyć osobiście w serwisie, przy składaniu do na prawy popsutego sprzętu,lub przez telefon, razem z naszym serwismanem.
Rejestracja produktu
Zarejestruj swój produkt, aby uzyskać terminową i profesjonalną obsługę klienta od Huion. Zyskasz więcej aktualizacji i inspiracji.