Zgłoszenie serwisowe

Masz problem ze swoim tabletem? Nie martw się – naprawimy Twój sprzęt. Zobacz jak wygląda proces serwisowy.

Wiemy też, jak ważny jest błyskawiczny kontakt, dlatego w sprawach serwisowych można się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku, od godziny 8:00 do 16:00.

Infolinia

+48 881 726 700

Adres

ul. Brukselska 4
03-973 Warszawa

    Szczegóły urządzenia

    Krótki opis usterki

    Dane Klienta

    Adres zwrotu urządzenie

    Jesteś ciekawy, jak przebiega naprawa Twojego sprzętu?

    Tu poznasz nasz proces serwisowy.

    1
    Wypełnienie zgłoszenia naprawy

    Jeżeli Klient wysyła popsuty sprzęt pocztą, musi on dodać formularz napra­wy w którym wypełnia szczegóły dotyczące naprawy usterki,a także swoje dane. Formularz może też złożyć osobiście w serwisie, przy składaniu do na­ prawy popsutego sprzętu,lub przez telefon, razem z naszym serwismanem.

    2
    Nadanie numeru zlecenia

    Jeżeli Klient wysyła popsuty sprzęt pocztą, musi on dodać formularz napra­wy w którym wypełnia szczegóły dotyczące naprawy usterki,a także swoje dane. Formularz może też złożyć osobiście w serwisie, przy składaniu do na­ prawy popsutego sprzętu,lub przez telefon, razem z naszym serwismanem.

    3
    Weryfikacja usterki przez technika

    Jeżeli Klient wysyła popsuty sprzęt pocztą, musi on dodać formularz napra­wy w którym wypełnia szczegóły dotyczące naprawy usterki,a także swoje dane. Formularz może też złożyć osobiście w serwisie, przy składaniu do na­ prawy popsutego sprzętu,lub przez telefon, razem z naszym serwismanem.

    4
    Wycena naprawy
    5
    Decyzja Klienta
    6
    Oczekiwanie na części
    7
    Naprawa usterki
    8
    Standardowe regulacje techniczne
    9
    Zakończenie naprawy
    10
    Odesłanie lub odbiór sprzętu

    Rejestracja produktu

    Zarejestruj swój produkt, aby uzyskać terminową i profesjonalną obsługę klienta od Huion. Zyskasz więcej aktualizacji i inspiracji.

    Rejestracja
    Rejestracja